Senaste Inlägg

Härlig kväll med tjejerna!

Idag jobbade jag 14.00  - 20.00.
Och sen efter jobbet så gick jag,Linnea,Kristina och Kristinas kille Kim
och kollade på ett krönikespel som kyrkan hade, jättebra va det.
Det började 20.30 så hem och hämta kameran hann jag tyvär inte :/

Sen efter det så gick vi till Mc donalds och hade en trevlig pratstund.
Så kom hem för ungefär en halvtimme sen.
Va riktigt längesen jag hade så trevligt så jag tackar så
mycket Kristina och Linnea, ni är verkligen två guldkorn ni :)

Älskling är borta över helgen med.
Hänt massa dåligt idag med men orkar inte ta upp det just nu :/
En sak är att älskling är borta över helgen, usch.
Hoppas verkligen det inte blir längre än så.
För jag klarar mig inte utan han!
Helt tomt här hemma med..

Nu ska jag lägga mig i sängen och se tv och försöka sova,
katterna kommer få sova inne med mig inatt så jag slipper ligga helt ensam.

En positiv sak idag är att ja fick lön efter klockan tolv inatt, wiiie!

Nattinatt alla!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback