Senaste Inlägg

Fy på mig!

Usch för mig, nu ska jag försöka vara mer aktiv här :)

Pjuu, var ska man börja..
Fick reda på för några timmar sedan att man inte var välkommen hem på julafton, känns lagom kul.
Men som tur så är älskling familj världens underbaraste och jag ska fira jul där som jag hade tänkt :)

Tänkte sticka iväg till Ica och köpa baguette så jag kan göra min specialare ;)
Kan skriva hur jag gör mina super goda baguetter men ni får inte skvallra!
Köp en färdig baguette (eller gör egna,spelar ingen roll) så tar du på smör,lägger på ostskivor,
en bit isbergssallad, skinka, hamburgerdressing och några gurkskivor och poooff du har
världens godaste macka att äta!:)

Nu sticker jag iväg med världens finaste älskling på affären <3

/Maddiis - you're my dream come true.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback