Senaste Inlägg

oops..

Oj va längesen jag skrev här..
Har hänt sååååååå mycket på den här månaden.
Har antingen inte haft internet eller dator, så nu har jag varit
iväg och köpt sån där telia sticka på affären som man kan fylla på själv..
Så nu har jag internet igen!:D
Och en dator fick jag ju i present av älsk när jag fylle år den 21 sep..

Känner att jag vill skriva maassor men har verkligen inte orken till det nu,
så får börja skriva lite oftare nu så känns det nog bättre hehe.

Nu ska jag iväg och kolla tvättstugan om min tvätt är klar ( ja jag vet att jag tvättar sent)
men det är ju bara nu det är tyst och ledigt i tvättstugan..
Och jag är ju nyvaken på eftermiddan typ :P

Nej, kolla tvättstugan va det sen kolla film kanske?

Saknar dig och tänker på dig hela tiden, går inte en sekund utan att jag tänker på dig..
Älskar dig utav hela mitt hjärta sötnos <3

/ Maddiis - Jag kan inte kalla mitt liv ett "liv" utan dig med i det.

1 Kommentarer

Postat av: Diskret den 2010-10-21 @ 19:30:09
http://diskretskvaller.blogg.se/

usch hade inte kunnat klara mig utan internet... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback