Senaste Inlägg

Jobbjobb!

Kom precis hem från jobbet, har jobbat 15 till 20.
Skulle jobba över idag och hade ställt klockan på 10 imorse..
men men, tror ni jag kom ut? njääe!
Somnade direkt om och vaknade 14:00 och fick lov att hoppa
upp ur sängen och göra mig i ordning och tralla iväg direkt..
Tar ju en halv timme typ att gå in med så fick inte långtid på mig direkt hehe..
Kom i tid iallafall :)

Så nu ska ja ta ett lång skönt bad och sen plocka lite här hemma
och bara ta det lungt hela dagen.. känner verkligen att jag behöver det.
Vaknade verkligen inte på rätt sida idag känner jag.
Har haft ångest hela dagen, inte roligt alls :/
Så har inte gått så bra på jobbet heller..
Menmen, jag får tvinga upp mig tidigare imorgon iställe och jobba över lite, det behövs!
Behöver mycket pengar nästa månad, vill nämligen ha råd att ta körkort så man
slipper åka buss och gå överallt, ja jo jag vet att ja är lat ;)
Men bussen tar mig ju inte precis dit ja vill så ibland får man ta
två bussar osv för att komma fram dit man ska, inte ok.
nejnej.. men nu ska ja ta ett bad som sagt så skriver ja nån rad senare, puss!

/Maddeluttan - Today I just hate you.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback