Senaste Inlägg

My heart beat like a drum ♥

Har umgåts med Madde,Hannes och älskipälsk idag!
Och jag fastnade sådär med blicken man gör ibland på min älskling.
Och då tänkte jag.. gud vad glad jag är som har han, se på han bara tänkte ja!
Han är snygg och bra personlighet, bättre kille får man leta efter!:)
Och ni som har problem med att vi fortfarande är tillsammans kan ju gå och hänga er eller nått?
För jag bryr mig inte ett skit vad ni tkr eller tänker, håll det för er själva isåfall!

Hatar falska människor som snackar bakom ryggen på en och sen kallar sig för ens "vän"?
Ingen som håller med?
Är det verkligen riktiga vänner nu för tiden?
Inte ofta man hittar nån man kan lita på osv.
Har inte jag gjort än.. kanske för att ja har svårt att lita på folk med men.
Nej usch, nog om det.

Nu måste jag sova så jag kommer upp imorgonbitti.
Snart kommer älskling hem med och kryper ner brevid mig,myys!
Nu ska ja läsa vecko revyn och somna så gott så.
Nattinatt alla!

/Madde ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback