Senaste Inlägg

Sometimes I wonder if you care at all.

Ja, finns så mycket jag skulle vilja skriva/säga men det är alltför personligt..
Ibland känns det som att jag vill gå och gräva ner mig och aldrig mer komma upp.
Det är så jävla mycket som händer omkring mig ibland så vet inte hur ja ska göra/hinna med allt..

En sak jag har att säga till just en person är:
Vafan är det med dig?
Hur fan kan du sjunka in såhär mycket i skiten..
Visst jag älskar dig oerhört mycket, men du har gått för långt!

Idag gör allt så jävla ont, svider så förjävligt..
Allt som jag försökt lagt bakom mig och inte oroa mig över
och inte hunnit vara ledsen över svämmar över idag..
Folk bara prackar på en och tror man klarar hur mycket som helst,
vill ni veta en sak? Jag klarar inte allt!
Jag är inte nån jävla supermänniska som kan ta all skit, vem är det?

Och nej jag tycker inte synd om mig själv,
kände bara att jag måsta skriva av mig lite..
Allt i huvudet snurrar runt och gör ångesten värre!

Nej ska lägga mig i sängen, ta någa djupa andetag och kolla på tv i ensamheten.

Puss

2 Kommentarer

Postat av: Cissi den 2010-08-11 @ 23:25:18
http://ceciliav.com

Hoppas du haft en fin dag! =)

Postat av: svar till cissi den 2010-08-12 @ 01:56:14
http://maddethynell.blogg.se/

Tacktack, ja jag önskar det hade varit bättre än vad den varit, men ja vad kan man göra :)

Får hoppas på en bättre imorgon!

Hoppas du haft en fin dag med.

Och tack för att du kollade in bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback