Senaste Inlägg

Sorry!

Skriver inge mycket här för glömmer alltid bort det, men ska försöka bättra mig :D
Och börjar bli roligt att skriva här nu när man har fler läsare!

Fredag:
Då vaknade jag runt 13:00 och åt frukost (lunch ;) ) sen gjorde jag
mig i ordning och pallrade mig iväg till jobbet 14:30 och jobbade till 20:00..
Sen gick ja hem och gjorde kladdig kladdkaka, mums!
Åkte och hyrde film och köpte massa godis och hade mys med älsk hela kvällen.

Lördag:
Var till västerås med älskling och åt på max och hälsade på kompisar och hade det gott.
Kom hem ganska sent så ja och älskling kollade på nya karate kid o myste och sen sov vi.
Nya Karate kid va skit bra faktist, så den kan ja verkligen tipsa er om!

Söndag:
Vaknade typ 16:00...
helt slut va jag, sov sjukt länge.
Sen städade jag hela lägenheten, tvättade och läste
hänt extra och Solo medans tvätten skulle bli klar.
Blivit helt galen i skvaller tidningar, haha.
Står så roliga saker om folk och roligt att läsa vad alla kändisar gör med.
Sen efter allt städande blev det att sätta sig i soffan och kolla tv bara, sen sova!


Måndag
:
Vaknade med vääääärldens migrän, tog mig inte upp ur sängen förän 16:00..
Låg med en kudde över huvudet för ja tålde inte ljuset, usch!
Så blev inge jobb för mig.
Aldrig haft migrän förr och vill aldrig mer ha det heller.

Idag: ( tisdag )
Vaknade 13:00 och tog en macka med makrill,muums.
Sen sminkade jag mig fort, gick till affären sen pallrade jag mig iväg
till jobbet och jobbade 15 till 20.
Och efter jobbet följde sötaste Helin med mig hem och kollade på en av kattungarna :)
Hon kanske ska ha en av hanarna så hoppas hon ska ha han!
Känner att det är lite för mycket nu med 4 kattungar som börjar bli stor
sen två vuxna katter.. dom äter,skiter,äter,skiter och leker lite.
Älsk säger att vi inte skulle märka om en försvann men det tror ja verkligen att vi kommer göra!
Nej nu ska jag gå och tömma kattlådan sen bums i säng :)

Här får ni en fin bild på mig när ja står ute och röker på jobbet ;)
Bjuder på den ja!




Älskar verkligen min prins, du är bäst!
Nattinatt alla, puss

/ Maddeluttan - you can't stop me now

2 Kommentarer

Postat av: Sara den 2010-08-10 @ 23:56:46

Jaa,tänk på att vi läsare vill ha nå att göra.

Börja va mer aktiv nu (:

Karate kid måste ja se!!

Såg du den på bio?

Postat av: svar till sara den 2010-08-10 @ 23:58:36
http://maddethynell.blogg.se/

Ska försöka, det lovar jag :)

Nej killen laddade hem den, skit bra kvalite va det med.

Ladda hem den du med vettja!

Den va skit bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback