Senaste Inlägg

zzZ

Nu är jag trött, knappt sovit nått inatt så får se om man kan somna nu då..
Lilla Saga ligger och sover i mitt knä, så söt hon är.
Vet inte hur ja ska göra när nån kommer och köper dom andra kattungarna..
Kommer bli skit ledsen och det kommer känna tomt, eftersom ja blivit så fast vid alla nu.
Menmen, ja kan inte ha 6 katter :)
Det räcker med att spara en, lilla Saga.

Nu ska jag ta en cigg,läsa Solo en snabbis och sen sova
så jag kommer upp imorgon och kan jobba.
och jag ska bli bättre på att lägga upp bilder här men tar ju sån tid att ladda upp dom :/
Men aja, skriver mer imorgon när jag kommer hem från jobbet efter 20 :)


En söt bild på mig och älskling, världens bästa <3

Puss



/ Maddeluttan - En dröm kan bli sann, eller?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback