Senaste Inlägg

Svårt att sova..

Som sagt, har skit svårt att somna!
Klockan är 03:18 och ja kan verkligen inte somna.
Jag lägger mig och blundar skit länge men mitt huve bara snurrar  och tänker på en massa..
Och jag som ska upp och jobba imorgon!
Får be älskling att komma hem från Arkomann och ligga brevid mig så ja kan somna lugn :)

Ni som vet att jag kommer ifrån Edsbyn ursprungligen och läser min blogg,
jag kommer upp till Edsbyn imorgon eller på fredag :)
Inte riktigt bestämmt mig än!
Har inte varit där på ungefär ett år och träffa min släkt och vänner.
Saknar alla otroligt mycket så ska bli skit roligt att träffa alla igen! (:
Nä nu ska jag gå ut och ta en cigg på min underbara balkong och sen försöka sova


Jag älskar dig så otroligt mycket !
Går inte en sekund utan att jag tänker på dig.
Hela 3 år,8 månader och 21 dagar idag tillsammans med dig <3

Godnatt, puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback