Senaste Inlägg

Värsta mardrömmen!

Fifan alltså.
Vaknade precis ut den värsta mardrömmen jag någonsin haft tror ja :'/
Jag va helt genom svettig och grinade när jag vaknade..
Då kan ni tänka er hur läskig den va!
Massa hemska killar i svarta rockar som jagade mig
och när jag skulle sova (idrömmen) så stog det en man bakom
min dörr och viskade massa hemskt och kollade på mig!
Och nu kan jag inte somna om igen.
Fifan för mardrömmar alltså
Nu vill jag att nån kommer och sjunger en vaggvisa för mig
och kittlar mig på ryggen så jag kan somna!:/

1 Kommentarer

Postat av: Sara den 2010-05-31 @ 03:12:22

Jag kan också ha massa hemska drömmar!!:oo

Kan vakna och skrika ibland med!

Hoppas du kunde somna då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback